|
|
A sikeres hírlevél kulcsa: Mérd fel, hogy kinek írsz!
[INGYENES MINIKURZUS] A hírlevél küldéshez szükséges piackutatás 3 egyszerű lépése
Szerző: Vavrek Balázs
A kurzusról
Ez az ingyenes minikurzus akkor lesz segítségedre, ha éppen új, vagy jelenleg nem elég hatékonyan működő hírlevél küldési stratégiádon dolgozol, és szeretnéd megtanulni a jól konvertáló hírlevél írás egyik legfontosabb kezdeti lépést: a piackutatást.
Mit tanulsz meg, ha elvégzed ezt a minikurzust?
1. Hogyan láss bele az ügyfeleid agyába
2. Hogyan kutasd le a piacod
3. Hogyan ismerd meg a célcsoportod vágyait
A kurzusban 2 gyakorlati példa, és egy konkrét gyakorló feladat is található a tudás még hatékonyabb elsajátításához.
-
1.Alapok
-
1. lecke
Kinek írsz?
-
2. lecke
Piackutatásod forrásai
-
3. lecke
Hogyan elemezd, értelmezd a begyűjtött információkat?
-
3.Gyakorlat
-
6. lecke
Gyakorló feladat
A kurzus tematikája
Hasonló képzések a témában
Egy értékesítési hírlevél felépítése nulláról
18 leckében arról, hogyan írj olyan hírlevelet, ami elad
Vavrek Balázs
Direct response copywriter
Profi prezentációk készítése
avagy előadások készítése az első téglától a Kínai Nagyfalig.
dr. Németh Zoltán
Prezentációs tréner
Hogyan olvasd tárgyalópartnered testbeszédét
Hatékonyságnövelés a másik fél nonverbális jeleinek tudatos értelmezésével
Bíró Nóra
testbeszédszakértő, kommunikációs szakember
A vezető, mint coach
A coaching módszerek beépítése a vezetés mindennapi gyakorlatába
Borbély László
executive coach és tréner